Subject: Projekti kooskõlastamine lennuvälja kaitsevööndis (LC3590, Aadli tn 4 kinnistu elektriliitumine, Ülenurme alevik)
From: "Indrek Moisa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 09:37:27 +0300

Lugupeetud Transpordiameti esindaja

Olen projekteerimas Tartu maakonnas Kambja vallas Ülenurme alevikus Aadli
tn 4 kinnistu elektriliitumist. Planeeritav lahendus hõlmab lisaks Aadli
tn 4 kinnistule ka Aadli tn 8  kinnistut. Mõlemad kinnistud asuvad täies
mahus lennuvälja kaitsevööndis. Vastavalt Lennundusseaduse paragrahv 352
lõige 3 punkt 10-le on lennuvälja kaitsevööndis keelatud planeerimis- ja
ehitustegevus ilma Transpordiametiga kooskõlastamata. Seetõttu edastangi
käesoleva kirjaga kooskõlastamiseks projekti asendiplaani (pdf ja dwg),
seletuskirja ning volikirja Elektrilevi esindamiseks. Kooskõlastamise
taotluse vormi lennuvälja kaitsevööndis ehitamiseks ei õnnestunud mul
Transpordiameti kodulehelt leida. Kui selle täitmine on vajalik, siis
palun mulle vastav vorm edastada.

Lugupidamisega,

Indrek Moisa
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5886 2582|  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <https://www.elektrilevi.ee/>
elektrilevi.ee

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.